[#Viatge] Nase Maso Praga

Si viatges a Praga no et pots perdre aquesta carnisseria, es diu Nase Maso. És petita, té poques taules, quan entres un mostrador amb la carn que pots triar i et cuinen allà mateix, t\'asseus i quan està llesta et criden perquè l\'agafis i la...
recetas general - 2019-12-09 19:23:14
[#Vacances] Mercats de Praga

Sempre que viatgem m\'agrada anar als seus mercats. Trobo que si vols saber que mengen i quins productes tenen és el millor lloc on pots anar. Així que sempre trobem una estona per escapar-nos i passejar entre les seves parades.A Praga hem tingut...
recetas general - 2019-12-04 19:25:03
[#Viatge] Gastronomía de Praga

La gastronomia de Praga està basada en porc, patates, cervesa i xucrut.La seva cuina és saborosa, especiada, contundent i força econòmica. Trobareu molt restaurants que elaboren guisats de carn acompanyats dels seus coneguts dumplings, una espècie...
recetas general - 2019-12-03 19:23:34

[#Xampany] Taittinger Brut Reserva

Aquest estiu hem descobert dues coses que ens han agradat molt, una són els Jardins del Mossen de Castelló Empúries. Un espai molt ampli a l\'aire lliure i amb molt bones vistes on poder prendre algun cocktail o quelcom altra cosa.I parlant de...
recetas general - 2019-11-29 19:30:44
[#Llibre] @Cossetania Dieta: què faig malament"

El post d\'avui és per comentar-vos que he tret un altre llibre, el meu tercer llibre!Si us en recordeu, vaig escriure el primer "100 trucs per aprimar-se" i un temps després el de "Cuina i Re-aprofita" i finalment, ara m\'he decidit a...
recetas general - 2019-11-28 19:32:33
[#Recepta] Espaguetis amb albergínia

Jo crec que en  una altra vida seria italiana perquè m\'agrada molt la pasta i la seva cuina en general, que va molt més enllà d\'un bon plat de pasta.La recepta que us porto avui és la pasta però amb un ingredient protagonista molt utilitzat a...
recetas general - 2019-11-21 19:22:55
[#Restaurant] @CETT_UB Aula Restaurant CEET

Feia temps que teníem pendent un dinar a l\'Aula Restaurant CEET, un espai on els alumnes de cicles formatius en l\'especialitat de cuina i restauració fan les pràctiques formatives per tal d\'adquirir les aptituds necessàries que calen en un...
recetas general - 2019-11-19 19:28:00
[#Restaurant] La Masia del Cabrit

Cada any per Fires a Girona els meus sogres ens conviden a dinar el dia 1 de novembre, aprofitant que és el dia de les paradetes al carrer.Al matí passegem veient les diferents parades d\'artesania i sobretot alimentació i al migdia ens reunim...
recetas general - 2019-11-13 19:30:16

El Petit Forn de Pa

Abans recordo quan la gent de Figueres i voltants anaven a buscar el pa a Terrades perquè deien que era el millor.El Petit Forn de Pa és una fleca molt antiga, data de l\'any 1893, quan Ferran Gou va iniciar el negoci i actualment és el seu besnét...
recetas general - 2019-11-08 19:21:04
[#Restaurant] @novarahotels Savoy Cafè-Restaurant

El Restaurant Savoy que avui us mostro ja l\'hem visitat en altres ocasions per fer-hi el menú de diari, ja que ens agrada força i està molt ben situat. A més l\'espai és gran i agradable.En aquesta ocasió però hi hem anat un dissabte que així...
recetas general - 2019-11-04 19:27:22
[#Formatges] Pastor de Morella

Els meus sogres van anar de vacances a Castelló i van visitar un poble molt bufó Morella, d\'on ens van dur un formatge de cabra boníssim, el Pastor de Morella. Van visitar la formatgeria on s\'elaboren els seus formatges i ens en van dur un de...
recetas general - 2019-10-30 19:34:30
[#Recepta] Amanida amb formatge de cabra i nous

A l\'estiu les amanides és quan venen més de gust i si porten formatge millor, oi"Segur que els que sou formatgers com jo creieu que si, per això hem fet aquesta amanida amb el formatge com a protagonista, es tracta del formatge artesà de cabra...
recetas general - 2019-10-28 19:30:52
[#Acte] Inauguració Cafeteria del Casal cívic

Ahir ens van convidar a la Inauguració de la Cafeteria del casal cívic de Figueres.Vam poder esmorzar amb el que ens havien preparat els alumnes de l\'Escola d\'Hostalera AFPAE.Una taula amb entrepans variats, de pernil dolç, formatge,...
recetas general - 2019-10-25 19:29:45

[#Restaurant] Savage - Brunch & Bowls

Fa relativament poc que han obert un local a Figueres d\'aquests que està tan de moda ara, amb una decoració molt xula i una carta diferent, amb els bols de chia i el famosos brunchs, el Savage Brunch.L\'espai és molt acollidor amb molta fusta i...
recetas general - 2019-10-23 19:26:06
[#Formatges] La Tossa

Avui us presento una Formatgeria artesana familiar d\'Igualada dedicada a l\'elaboració de productes làctics des del 1986, La Tossa.La seva constància i dedicació per la feina ha fet que els seus productes tinguin un "bouquet" molt personal i...
recetas general - 2019-10-21 19:28:30
[#Restaurant] Marisqueria Gil's i el seu menú G-20

A la Marisqueria Gil\'s hi hem anat en altres ocasions, però sempre un dissabte i aquesta vegada, com que teníem vacances d\'estiu, vam anar-hi un dijous.D\'aquesta manera vam poder triar un menú que està molt bé relació qualitat-preu, ja que...
recetas general - 2019-10-18 19:33:12
[#Restaurant] Amici Coffe & Tapes

Avui us presento un lloc excel·lent on gaudir d\'un bon esmorzar, l\'Amici Coffe & Tapes.Situat a Girona, davant del Parc del Migdia, un lloc ben situat i força concorregut, des d\'on pots començar el dia amb forces o bé parar una estona al...
recetas general - 2019-10-16 19:25:26
[#Restaurant] @sambucuscoop Dinar Sambucus amb el dia Cuina 2019

Com cada any, finalitzem la trobada dels concursants a les millors receptes amb porc, amb un bon àpat al Restaurant Sambucus.Està situat al mercat de Manlleu i fan una cuina de proximitat amb producte fresc i de qualitat. Pel dia Cuina ens fan un...