[#Restaurant] @sidreriatxots Txot's Sidreria

Feia molt de temps que la meva parella volia anar al Txot\'s però com que sempre estem ocupats amunt i avall encara el teníem pendent. Bé, jo hi vaig anar a l\'inici d\'obrir-lo amb les meves amigues però la veritat és que no hi havia tornat...
recetas general - 2020-02-17 19:19:57
[#MasiaEmporda] La recepta del Febrer: Filet de porc amb salsa de pernil i el seu cruixent

Aquest mes de febrer comencem la col.col·laboració amb la Masia Empordà by Fricash i ho fem amb una recepta de porc.Hem triat el porc perquè és uns dels productes estrelles de la carnisseria des de Masia Empordà cuiden l\'alimentació del porc i...
recetas general - 2020-02-13 19:21:30
[#Vi] Llavors* - @la_vinyeta

Últimament hem començat a agafar embranzida amb les fitxes de vins a Va de Teca, i ja tornem a ser aquí amb un nou vi!El vi que ens ocupa aquesta vegada, és el vi negre Llavors*, i tal i com hem dit, pertany a "El relat".Nom: Llavors*Celler: La...
recetas general - 2020-02-10 19:17:25

[#MasiaEmporda] Novetats!

Avui no us explico cap recepta, ni fira, ni restaurant on hem anat, sinó que em fa especial il·lusió anunciar-vos que aquest any faré una col·laboració amb la Masia Empordà by Fricash. Es tracta d\'un projecte molt interessant on cada mes cuinaré...
recetas general - 2020-02-05 19:17:03
[#Vi] Tenuta Langasco - Moscato d'Asti

Últimament l\'apartat de vins està una mica desendreçat, els posts pendents d\'escriure s\'acumulen i com diu aquell, any nou, vi nou! (o potser era vida nova")Aquest cop no us portem res de la nostra terra, sinó d\'un país veí nostre,...
recetas general - 2020-02-04 19:18:45
[#Restaurant] La Poma #Girona10

Aquest cap de setmana s\'ha fet el Girona 10, un esdeveniment on durant el cap de setmana la ciutat fa diferents promocions a 10 euros. Des de botigues de roba on posen peces a 10 euros, visites guiades, espectacles i menús de restaurants, entre...
recetas general - 2020-02-01 19:19:09
[#Restaurant] Urban Coffee

Ja era hora que a Figueres obrissin un local on no només pots menjar saludable sinó que a més t\'hi fan sentir a gust. A Urban Coffee cuiden els detalls, tan en la qualitat del que ofereixen com el bon tracte. A més és un espai molt bufó, petit...
recetas general - 2020-01-24 19:14:00
[#Restaurant] @LEGGSBCN

Aquestes vacances de Nadal les hem aprofitat, com sempre acostumem a fer, a tastar alguns restaurants que un dia de feina normal no podem.I més aquest restaurant que és de Barcelona, però com que precisament em varen trucar de Rac 1 per fer-me una...
recetas general - 2020-01-20 19:18:53

[#Cava] Cava Elyssia Pinot Noir Brut

Aquest Nadal hem fet un petit descobriment. Un cava que ens ha agradat molt, de bombolla fina i que entra molt bé!Hem pogut provar aquest magnífic cava Elyssia Pinot Noir Brut de Freixenet, dins la seva línia Cuvées de Prestige, i la veritat, és...
recetas general - 2020-01-15 19:19:17
[#Food] Ecogranja Salgot

Em fa especial il·lusió explicar-vos la nostra visita a l\'Ecogranja Salgot. I per diferents motius que veure-ho al llarg del post.En primer lloc per la magnífica rebuda de la Dolors Salgot i la visita guiada que ens va fer als diferents espais i...
recetas general - 2020-01-13 19:22:15
[#Cuina] La Vianda

Avui us parlaré de La Vianda, un lloc de menjars casolans per emportar gironina. I veig que tenen varies botigues repartides per Girona, és a dir que funciona bé!Nosaltres ho hem pogut corroborar ja que vam tastar dos menús de migdia i ens va...
recetas general - 2020-01-10 19:22:10
[#Recepta] Còctel Mimosa

Ara que tenim cap d\'any a tocar, i aprofitant que estem en plena temporada de les taronges, us proposo un còctel: la Mimosa.Ideal tant per fer a casa, com amb els amics o família aquests dies.Segurament tots coneixeu aquest famós còctel que agafa...
recetas general - 2019-12-31 19:19:56
[#Restaurant] Cafè dels Tints

Fa poc s\'ha reobert el Cafè dels Tints, un petit local, molt acollidor i ara més ampli situat al centre de Figueres, al carrer dels Tints, girant cantonada pel C/ Peralada.Una remodelació de local que ha fet que guanyés molt en espai i amb una...
recetas general - 2019-12-28 19:28:19

[#Recepta] Aperitius de Nadal fàcils

Un any més, sense gairebé adonar-nos-en, hem arribat a Nadal!A pocs dies pel sopar del dia 24 o els dinars del 25 i/o 26, segurament molts de vosaltres ja teniu "lligats" els àpats des de fa dies, d\'altres potser encara esteu en "converses de...
recetas general - 2019-12-22 19:27:31
[#Recepta] @Qpizzafresh Pizza de tonyina i ceba fregida

A casa ens encanta la pizza i normalment ens fem la massa nosaltres, però si que és veritat que a vegades no disposes de prou temps i acabes tirant de masses preparades, com hem fet aquest cop.En aquesta ocasió hem agafat una base de pizza de...