.@Ibericosguillen Llangardaix amb pebrots verds

[email protected] Llangardaix amb pebrots verds

Avui m\'agrada escriure aquest post per parlar-vos d\'una carn que no és massa coneguda encara però que val la pena que la proveu. Es tracta del llangardaix ibèric. És una part del porc que es troba entre l\'espinada i el llom i de forma...
recetas general - 2020-09-22 19:15:45
[#Recepta] Coca de plàtan

Aquest estiu hem tingut molts plàtans, així que com que no donàvem a l\'abast de menjar-los, n\'hem decidit fer-ne una coca.De fet es tracta d\'una coca saludable ja que porta principalment plàtan molt madur, per tant molt dolç i això fa que...
recetas general - 2020-09-18 19:16:11
[#Restaurant] Can Padrès

Per fi vam anar a comanda per emportar.Ens vam decidir per mig pollastre amb una ració de patates fregides que és per dues persones.1/2 pollastre val 6 euros i les patates 4 euros, un preu molt adequat, sobretot per la qualitat del pollastre i les...
recetas general - 2020-09-16 19:14:48

[#Recepta] Baos farcit de llangardaix ibèric i verdures amb teriyaki de cervesa

La meva aportació per al 9è Concurs de receptes que organitza la revista Cuina per a la festa del Porc i Fira Gastronòmica de la cervesa de Manlleu són uns Baos farcits de llangardaix ibèric amb teriyaki de cervesa.En aquesta recepta farem servir...
recetas general - 2020-09-14 19:15:45
[#Producte] Gelats Angelo - @GelatsAngelo

Avui em fa especial il·lusió parlar-vos de Gelats d\'Angelo!Es tracta d\'una petita empresa familiar fundada pel mestre gelater Angelo Corvitto, nascut a Licata, una població de l\'illa italiana de Sicília. De ben jove, va emigrar amb la seva...
recetas general - 2020-09-11 19:18:51
[#Restaurant] Pizzeria Il Forno

Aquest estiu, com que no hem pogut viatjar com cada any fem, hem fet platja i dinar per la zona.Fa temps vam anar a una cala de Lloret de Mar que ens va encantar, Sa Boadella, així que vam decidir tornar-hi!Es tracta d\'una platja nudista, tot i...
recetas general - 2020-09-10 19:16:05
[#Producte] Gelats Tuyarro

Tenia ganes d\'anar a la Pastisseria Tuyarro, de Santa Coloma de Farners. Fundada l\'any 1894 per Francesc Trias i Vila es tracta d\'una pastisseria molt antiga que val la pena veure. Els seus mostradors antics i els seus aparadors mostrant...
recetas general - 2020-09-08 19:20:51
[#Recepta] Truita de patates xips

Voleu fer una truita de patates ràpida, fàcil i còmode" Doncs si teniu una bossa de patates xips a mà i ous, no us farà falta res mes!De fet aquesta recepta que us porto la va idear el xef Ferran Adrià, així que ja ho sabeu si voleu menjar una...
recetas general - 2020-08-26 19:19:28

[#Vi] 5 Finques @Perelada

Ja hi tornem amb un vinet ! Mentre no posem al dia tots els vins que hem anat provant últimament, seguirem amb un dels últims, el vi negre "5 Finques" de Vins i Caves Peralada. Nom: 5 FinquesCeller: Vins i Caves PeraladaLocalització: Peralada,...
recetas general - 2020-08-25 19:19:58
[#Producte] Foie Gras d'ànec

Com he dit altres vegades, a casa ens agrada molt l\'ànec, ja sigui el magret, el pernil, el confit i com no el foie.De foie no en mengem sovint ja que és precisament lo més car de l\'ànec. Però en aquesta ocasió us volia parlar del foie gras...
recetas general - 2020-08-21 19:14:34
[#Producte] Conserves de peix de Portugal; Briosa Gourmet

Quan els meus pares van anar a Portugal, concretament a Lisboa, ens van dur algun souvenir i ells ja saben que el que ens agrada més és la gastronomia, així que ens van regalar un lot de conserves de peix de Briosa Gourmet.Concretament aquesta casa...
recetas general - 2020-08-20 19:16:19
[#Recepta] Croquetes de formatge blau i nous

A casa ens encanten les croquetes, de tots els gustos que hi ha, bé, potser tenim algunes preferències, sobretot si porten formatge o foie però les de pollastre de tota la vida són boníssimes també oi"Jo recordo les que feia la meva àvia de rostit...
recetas general - 2020-08-18 19:19:11
[#Restaurants] Charito Bar

A Figueres gairebé tothom a la seva vida ha fet un Charito! I què vol dir això" Doncs vol dir anar al
recetas general - 2020-08-14 19:14:59

[#Recepta] @TheElementsH2O Peanut butter toast

Aquí us deixo una altra torrada que també està molt de moda i que és molt sana, tot i que això si, força calòrica. Després us ho explico amb més detall ;)Ara anem a veure com fer-la!Peanut butter toastIngredients:1 llesca de pa de pagèscrema de...
recetas general - 2020-08-12 19:17:58
[#Viatge] Schnitzelwirt

No es pot viatjar a Viena i no tastar el seu plat estrella, el Wiener Scnitzel i per fer-ho, com sempre vam buscar per Internet els millors restaurants on menjar-lo!Després de varies opinions i ressenyes vam optar per un restaurant més...
recetas general - 2020-08-10 19:18:32
[#Restaurants] Brunch a la Cafeteria Mika

Ara feia molt de temps que no feiem cap brunch. Principalment perquè costa trobar llocs on en facin a Figueres però ves per on que la Cafeteria Mika n\'ofereix.La Cafeteria Mika està prop de l\'estació de Figueres, concretament al carrer Colon,...
recetas general - 2020-08-07 19:18:30
[#Vitage] Pizzeria La pausa

El primer dia que vam arribar a Viena, estavem cansats ja que ens vam haver de llevar ben d\'hora per agafar el tren de Budapest que ens portava a la ciutat Imperial.Així que vam arribar a mig matí, amb molta calor i carregats amb els trolleys i...
recetas general - 2020-08-05 19:12:35
[#Recepta] Babaganoush

Si us agrada dippejar i us encanta l\'albergínia, aquesta recepta és per vosaltres!Baba GanoushEl Baba Ganoush, també anomenat Mutabal, es tracta d\'una crema d\'albergínia molt fina i suau típica de la cuina àrab.És una recepta molt fàcil de...
recetas general - 2020-08-03 19:15:20
[#RadioGironafm] @gironafmcat Formatges i vins

A qui no li ve de gust una copa de vi" I més si la podem acompanyar amb alguns formatges!Aquesta setmana a Radio Girona hem parlat sobre llocs on poder prendre una copeta de vi alhora que degustes formatges.Comencem a Girona, a La Simfonia, a la...
recetas general - 2020-08-01 19:17:19
[#Vacances] Eissalon am Schwedenplatz, Viena

A Viena curiosament es menja molt de gelat. Dic curiosament perquè a l\'estiu si que hi fa calor però els hiverns són freds, tot i això mengen molt de gelat. La prova és que hi ha moltes gelateries arreu de la ciutat i ben bones, amb gelat artesà...
recetas general - 2020-07-30 19:19:07
[#Vacances] @SacherHotels a #Viena

Si vas a Viena has de menjar el famós pastís Sacher. El coneixeu oi" Segurament que tots l\'heu tastat alguna vegada ja que el podem trobar a gairebé totes les pastisseries avui dia, tot i que a Viena és on es va crear i concretament s\'ha de...