[#RadioGironafm] @gironafmcat Formatges i vins

A qui no li ve de gust una copa de vi" I més si la podem acompanyar amb alguns formatges!
Aquesta setmana a Radio Girona hem parlat sobre llocs on poder prendre una copeta de vi alhora que degustes formatges.
Comencem a Girona, a La Simfonia, a la Plaça de l'Oli 6.
Es tracta d'una botiga i restaurant de formatges i vins.
Les seves especialitats són la taula dià ria de 5 formatges seleccionats i de 10 formatges o bé la Spécialité de Xavier: Brie a la trufa negra
Tenen altres plats, tant freds com calents, molt atractius, i postres.
Potser ja que parlem de formatges recomanaria el seu cheescake.
I tots aquests formatges els podem maridar amb alguns dels seus vins a copes que ofereixen i una cosa que destacaria d'ells, és que pots triar entre fer 1/2 copa de vi, que serien 60 ml, o copa sencera, de 120 ml.
La seva gama de vins és força alta, la millor opció és que us deixeu assessorar per ells.
Seguim a Girona amb el Va de Vins-El Cau del Llop, situau al carrer Sacsimont 5, cantonada amb el carrer Bellaire.
Ofereixen, a part de copes de vins, 2 taules de formatges, una amb formatges tradicionals i l'altre amb formatges artesans.
Jo personalment us aconsellaria que triessiu els formatges artesans ja que podem trobem verdaderes joies que tenim per la zona.
Saltem a Sant Gregori, al Ham Session.
Es tracta d'un buffet lliure de pernil i formatges, entre altres embotits ibèrics.
Per un únic de 25 euros pots degustar tots els formatges que vulguis, en...
Fuente de la noticia:
Va de Teca
URL de la Fuente:
http://vadeteca.blogspot.com.es/
-------------------------------- |
RECETA DE SOPES | SOPES DE PAPAS |
|
Pulpo con patatas bravas, receta de Javier Romero
31-10-2024 03:51 - (
recetas general )
Gachas dulces. Receta tradicional andaluza
31-10-2024 03:51 - (
recetas general )