.@elportdelaselva Fira de l'Espà rrec

Arribada la primavera té lloc a Port de la Selva, un poble amb un encant especial i menys turistic que altres poblacions marineres, la Fira de l'Espà rrec. Aquest any se celebra la 11a Fira amb noves propostes, com ara les botigues al carrer de dissabte dia 6 a la tarda, i sobretot, la Ruta de Tapes de l'espà rrec per establiments del poble, per acabar prenent alguna copa amb el concert de música al final de la jornada.
Us deixo la relació de tapes dels diferents restaurant que participen a la Ruta.
Diumenge dia 7 d'abril trobareu parades que oferiran una gran varietat de productes artesans i també un gran assortiment de tastets elaborats amb productes naturals i espà rrecs de bosc.
Durant tot el dia el poble s'omple de gent i gaudeixen de les diferents activitats lúdiques i culturals, tancant la fira amb un grup d'haveneres, la Mar d'Amunt, tot degustant un bon cremat del Cap de Creus.
Serà un cap de setmana ideal per passejar pel poble i degustar els espà rrecs!
Us deixo amb el programa dels dos dies, perquè no us perdeu res :)
Si t'ha agradat aquest post, em pots trobar i seguir-me a les xarxes socials Facebook, Twitter, Instagram
T'hi espero!
...
Fuente de la noticia:
Va de Teca
URL de la Fuente:
http://vadeteca.blogspot.com.es/
-------------------------------- |
ALITAS A LA MIEL | RECETA DE POLLO CON MIEL |
|
Pulpo con patatas bravas, receta de Javier Romero
31-10-2024 03:51 - (
recetas general )
Gachas dulces. Receta tradicional andaluza
31-10-2024 03:51 - (
recetas general )